NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ظاهره منتشره اليومين دول...

مشيها حر بقى مانتى ساعات بتقفول ترفعو ام البنطلون فى وسط الشارع وبتقعدو تنطوا لفوق كدا عشان يترفع 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
عندي نوعيه من كلوتات تخلي الواحد يعيط أنه اشتراهم كل مقعد تلزق واضطر لما اقوم أشدها ومنظر خرا🙂😅
رزمانك بتبقى حالتك حالة بسببهم بس انتى غلطانة بردو بتجيبيهم ليه انا عن نفسى بطلت اشترى البوكسرات اللى بتزلق دى بس لسه عندى منهم :ROFLMAO:

مشيها حر بقى مانتى ساعات بتقفول ترفعو ام البنطلون فى وسط الشارع وبتقعدو تنطوا لفوق كدا عشان يترفع 😂😂
اهااا عيال عبيطه بردو😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: زبير الاربعينيه و الملك السادى
رزمانك بتبقى حالتك حالة بسببهم بس انتى غلطانة بردو بتجيبيهم ليه انا عن نفسى بطلت اشترى البوكسرات اللى بتزلق دى بس لسه عندى منهم :ROFLMAO:
منا بطلت اجيب منهم بس اهم عندي ارميهم؟

• بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
اهااا عيال عبيطه بردو😂😂
ببقى عاوز اشمطهم كام سبانك على طيازهم بس بقول اعقل مش ناثصين حوارات من عيال مقشفة :ROFLMAO:

• بيضحكني
منا بطلت اجيب منهم بس اهم عندي ارميهم؟
امي متحبش تشحت كلوتات تقولي هيروحو يعملولك عمل بيه معرفش هما هيسيبو كل حاجه ويجو يعملوا بكلوت😂😂😂

• بيضحكني
اعدله عادي هي لو حست هتغير وشها الا لو قصدها حاجخ
منا عاوز اشوف مين شافني ببص في وشها يعملو عبط ياما الاقيها باصة بردو ناقص اقولها اتفضلي اعملي بلوجوب في ام الشارع 🤦‍♂️

• بيضحكني
  • محزن
منا عاوز اشوف مين شافني ببص في وشها يعملو عبط ياما الاقيها باصة بردو ناقص اقولها اتفضلي اعملي بلوجوب في ام الشارع 🤦‍♂️
انهارده الموقف حصل اتكسفت😂😂

• بيضحكني
امي متحبش تشحت كلوتات تقولي هيروحو يعملولك عمل بيه معرفش هما هيسيبو كل حاجه ويجو يعملوا بكلوت😂😂😂
بيعملو بأى حاجاة بس قولى لأمك مش لازم نشحتهم بعرق الكوك يعنى ممكن نغسلهم الاول :ROFLMAO: :ROFLMAO:
او مفيش غير الحل الامثل لعامة الشعب يتقصو ويتعملو حتت مطبخ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و ناقد بناء
انهارده الموقف حصل اتكسفت😂😂
واللة لسة حاصة معايا من نص ساعة اتنين بنات تحت 20 مش بكتير وانا الدنيا عندي كانت خربانة بعدلة فثانية الا ثانية الاقي الاتنين دماغهم لتحت وهما ماشين لفيت من الشارع التاني من الضحك

• بيضحكني
خرق المطبخ دي بتبقي بكسرات وفنلات الرجاله م الستات

• بيضحكني
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: زبير الاربعينيه، Prince amr و الملك السادى
عرقو فيه 😂😂😂

• بيضحكني
خرق المطبخ دي بتبقي بكسرات وفنلات الرجاله م الستات
مانا قولتلك ميتسابوش على وضعهم يتقصقصوا عشان ميبقاش ليهم معالم :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني